Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 501 604 839 lub mailowo: sklep@ekofabryka.pl

FAQ, czyli często zadawane pytania

Jeśli odpowiedzi na nurtujące pytanie nie ma w sekcji FAQ, to zapraszamy do kontaktu. Chętnie pomożemy 🙂

Jakie są koszty dostawy?

Posiadamy 2 kategorie kosztów dostawy.

Kategoria 1.

W tę kategorię wchodzą wszystkie pojemniki do 30 kg oraz małogabarytowe, ale ciężkie pojemniki do 50 kg.

Kurier – płatność z góry: 20 zł brutto za każde rozpoczęte 30 kg.

Kurier – płatność za pobraniem: 25 zł brutto za każde rozpoczęte 30 kg.

Kategoria 2.

W tę kategorię wchodzą gabarytowe pojemniki o wadze powyżej 30 kg.

Kurier – płatność z góry: 150 zł brutto za każde rozpoczęte 200 kg.

Kurier – płatność za pobraniem: 170 zł brutto za każde rozpoczęte 200 kg.

 

Najłatwiejszy sposób na sprawdzenie kosztów dostawy, to wejście w koszyk po dodaniu interesujących produktów – system sam obliczy i wyświetli koszty dostawy. Jeśli koszt dostawy jest Twoim zdaniem za wysoki lub jeśli w rachubę wchodzą hurtowe ilości  pojemników, to zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 68 30 30 30 8 lub mailem biuro@ekofabryka.com.pl.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Większość produktów dostarczamy w 5 dni roboczych. Wyjątek stanowią pojemniki nietypowe, niestandardowe, robione pod specjalne zamówienie, o niestandardowych kolorach, z dodatkowymi opcjami, wymagające montażu dodatkowych części (np. rozet wrzutowych). Czas dostawy przypisany jest do każdego produktu i jest widoczny na stronie.

Jaki jest termin na odstąpienie od umowy?

Ustawowy termin na odstąpienie od umowy to 14 dni. My wydłużamy ten termin do 30 dni. Wystarczy poinformować nas o takim fakcie drogą mailową – biuro@ekofabryka.com.pl. Podamy adres pod który należy wysłać towar. Niezwłocznie po otrzymaniu towaru przelejemy pieniądze z powrotem. W przypadku odstąpienia od umowy koszt wysyłki towaru ponosi Kupujący.

Jaki jest termin na rozpatrzenie reklamacji?

Ustawowy termin na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni. Najczęściej rozpatrzenie reklamacji następuje w przeciągu 3 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar podejmie zamówiony przez nas kurier na nasz koszt.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.